Frustrerad

Den senaste tiden har jag börjat känna mig väldigt obeskrivligt frustrerad.

Nu vid middagen kunde jag inte besinna mig. Medan de andra familjemedlemmarna konverserade på så tittade jag in i ljusstaken framför mig. Det var ett oranget stearinljus i den. Jag gillade den inte, det kändes som den glodde  och sa till mig "du är en tönt."

Jag tog tag i ljusstaken och höll så hårt jag kunde. Jag tittade på den med stora, skräckinjagande ögon.

När jag hade tröttnat på det, tittade jag ner i mitt glas mjölk. Det var väldigt vitt.

Efter den anmärkningen började jag blåsa. Jag blåste kraftigare och kraftigare. Tillslut så kraftigt att mjölken blåstes upp och på mitt ansikte.

Med mjölk mellan ögonen tittade min familj på mig och skrattade. Min bror Frullefralle skickade mig en servett att torka av mig på.

Nu kliar det i mina ögon. Jag funderar på att börja på yoga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0