Dedikerat till Drelly

Och så var det dags för klass 1C:s veckobrev.

Den här veckan har barnen jobbat med bokstaven Xx. Nu är de snart klara med alla bokstäverna! Det återstår endast de konstiga q, w och z. I matten har de börjat med att räkna med tal upp till 14.

Om det är någon elev som har glömt att återlämna låneboken är det hög tid att göra det. Carina (klassföreståndaren) uppmanar alla föräldrar att titta där hemma om det inte ligger en liten bok där.

Idrottslektionen den här veckan är flyttad till imorgon tisdag istället för torsdag. Glöm inte idrottskläder och handduk!

Carina vill också avsluta med att informera att torsdagen efter lovet så blir det påskpyssel.

Såhär såg dagens agenda ut:


Helgbok
Rast
Bokstavsgenomgång (säkert den där klurige q!)
Minigympa
Lunch (Obs! 10.25)
Högläsning
Musik
Fritids
---
Jag tog också en fin bild på detta men då min dator vägrar hitta mina kamerabilder så fick den utebli dessvärre.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

tack johan! it made my day!!

hahaha de kluriga q, w och z!!

Jag vill också ha lunch 10:25! :O

2009-03-31 @ 18:40:16
URL: http://drelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0