Sådärja

Och idag var första musikallektionen. Jag har väldigt neutrala känslor kring detta, främst för att de i gruppen inte har någon smak (förutom Saruz). De dissar mästerverk som CHESS och Kristina från Duvemåla och röstar på rockmusikaler som handlar om transexuella utomjordingar som vill ha sex med allt och alla om jag förstår det rätt? Vill de verkligen icensätta något sånt helt seriöst? Då är jag hellre ett träd.

Ja just det. Läraren tyckte - om vi skulle välja Jesus Christ Superstar - att vi skulle lägga till någon egen touch till produktionen. Ett exempel var att Jesus skulle spelas av en "mörkfärgad muslimsk kvinna".

Okej??

Kommentarer
Postat av: SaruZ

Jag har smak! :D

2009-08-28 @ 10:32:22
URL: http://saruzmadduz.blogg.se/
Postat av: Lisa

Har inte jag någon smak? Jag är sårad.

2009-08-30 @ 09:23:24
Postat av: Johan

Klart du har smak Lisa! Men jag hade behövt mer hjärtkross över ogillandet av mästerverken!

2009-08-30 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0