Löpning

Min hindubror som numera också är katolik har börjat att löpa. Han är inte en hund, utan han har börjat springa. Nästan varje dag i veckan tar han på sig sina joggingskor och springer 1 mil. En timme senare kommer han hem andfådd och berättar med stort engagemang hur han sprang.

Det finns bara en liten konstig detalj med detta. Han duschar innan varje löpsession. Efter en kvartslång dusch går han sedan ner och blåser håret. Först efter det springer han.

Jag är inte den som brukar springa så jag är inte van med alla formaliteter, men jag är rätt så säker på att man brukar ta duschen efteråt? Då man liksom luktar illa och har kroppsvätska på otrevliga ställen.

Detta måste vara en hinduisk grej, eller kanske katolsk nu då. Tur att jag är protestant.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahaha

du underhåller mig

2009-04-16 @ 19:46:43
URL: http://drelly.blogg.se/
Postat av: Johan

All ära går till min bror ;)

2009-04-16 @ 21:23:45
URL: http://drambuie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0